رویه ارسال سفارش

رویه ارسال سفارش
فروشگاه اینترنتی هیرماز متعهد است در روزهای کاری تمام سفارشهای ثبت شده را برابر با قوانین که در پی میآید، به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند فروشگاه اینترنتی هیرماز از راههای ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ پیامک و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند.
در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش معلق میماند و وجه پرداختی به عنوان امانت نزد فروشگاه اینترنتی هیرماز قرار خواهد گرفت و در صورت عدم هماهنگی بدوی طبق شرایط بازگشت کالا و عودت وجه از سوی وبسایت اقدام میشود.
از آنجا که بازه های ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی هیرماز طبق زمان بندی های خاصی تعریف میشود لازم است در زمان ثبت سفارش بر اساس مفاهیم زیر عمل گردد. درخواست های خارج از این رنج زمانی به هیچ وجه مورد وثوق فروشگاه اینترنتی هیرماز نیست.
فروشگاه اینترنتی هیرماز مختار است بازه های زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات به ثبت رسیده تا ۷۲ ساعت جا به جا کند. این جا به جاییها از طریق راه های ارتباطی به ثبت رسیده در پروفایل مشتری به اطلاع میرسد.
روز کاری
منظور از روزکاری، روزهای کاری غیر تعطیل مصرح در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران است و هر گونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانههای عمومی به اطلاع عموم رسیده باشد. ضمنا تمام تغییرات در شرایط و روزهای کاری قبلا در فروشگاه اینترنتی هیرماز در صفحه اصلی به اطلاع مشتریان میرسد. منظور از زمان ارسال، تاریخ و بازه ساعتی است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور دیجیتال شما ثبت میگردد.